Najlepiej niech 1 osoba trzyma te 2000 RPM a druga sie uważnie przysłuchuje i szuka dookoła co to może być. Moze podrzuć jakis filmik
.
.
) ...
. 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok
. A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta
.
. 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok
. A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta
.
. 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok
. A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta
.
Komentarz